wiadomość wysłana, dziękuje

błąd przy wysyłaniu wiadomości. Spróbuj ponownie.

Sławomir Gubała fotografia ślubna, zdjęcia ślubne bio picture

Czym lub kim jest dla mnie fotografia?

Odpowiedź - to moje życie!

Fotografia jako oddech, powietrze, muzyka.

         Pasja, którą chcę się dzielić z Wami i obdarowywać nią wszystkich, którzy zechcą przed moim obiektywem wzbić się ponad ziemię. To radość istnienia, energia i magia którą pragnę przekazać Wam poprzez moje zdjęcia.

         Fotografia ślubna, jest szczególną fotografią dla mnie najpiękniejszą, gdyż piękno dwóch osób ich miłość i szczęście zaraża wszystkich swoją prawdą i czarem uczuć.

         Zapraszam do przestrzeni mojej fotografii, którą dla Was w ten szczególny dzień  z wielką radością i prawdziwym zaszczytem przygotuję w sposób wyjątkowy, tak aby każdy blask tej chwili został w radości duszy uwieczniony.

                                                                                                        Sławomir Gubała

baba za kierownicą ;-)

no to jedziemy dalej, dalej plenerowo i tym razem zalegle plenerowo bo to zaległy plener był.
Oto Karolina i Łukasz bohaterowie tego posta. Zaczeliśmy wietrznie:
karo
potem było kamieniście, bo to kamienica była:
karo3z
karo2z

aż w końcu się zmęczyli i na nic się zdało mówienie, ze to brudne schody były, stwierdzili, że sił nie maja i odpocząć muszą:
plener ślubny

a gdy odpoczęli na kawę mnie zaprosili o dokładnie tu:
fotograf

no i ciągle gdzieś dzwonili…. ale kawa dobra była więc się nie czepiałem…
zdjęcia ślubne

a na koniec Karolina chciała sie pochwalić, że potrafi (?) prowadzić swoje czarne autko:
fotografia ślubna

the end ;-)

07-05-2009 - 02:26 studio navigo - Fajowe :) Hm, to nie jest zbyt precyzyjne określenie ;) więc konkretniej: dobra selekcja materiału, wyszła urozmaicona historia opowiedziana w dynamicznym tempie :) A 'rozwiany' potret Pani Karoliny to Pan Łukasz powinien dać do powiększenia i powiesić na ścianie :)

07-05-2009 - 14:20 ... - są niesamowite, fenomenalne, powalające... a ta pani na tym pierwszym zdjęciu mi kogoś przypomina ;-)

07-05-2009 - 17:53 kasia - ...piękna historia... siedem zdjęć - siedem słów... lekkość, delikatność, namiętność, zmysłowość, wdzięk, poezja, szaleństwo...zdjęcia magiczne - czekam na więcej pozytywnych emocji:)...

07-05-2009 - 20:21 Adam Ludwik - Sławku, aż wstyd się przyznać że po raz pierwszy tu zaglądam do Ciebie :( ale już jestem pewien że będę tu częściej !! Robisz niesamowite postępy i będę Ci kibicował !! Bardzo dobry materiał !! Pozdrawiam.

08-05-2009 - 00:24 Karolla - najbardziej i tak podoba mi się zdjęcie "na wampirka" ;) ps: ja umiem jeździć samochodem!!!!!

08-05-2009 - 07:48 Marek Bodzioch - no nie mam sie do czego czepić, a tak chciałem...;) chociażżż... tapeta mnie się nie podoba. Poza tym kawał dobrej roboty..:) pozdrowionka:)

08-05-2009 - 08:17 Joe - No No... te zdjęcia to nawet i mnie się podobają ;) Pozdrawiam sąsiada

08-05-2009 - 09:03 Bartek Wyrobek - Sławku, bardzo serdecznie gratuluję wszystkim parom które podpisały z Tobą umowy na zdjęcia ślubne. Ludzie Ci na pewno albumu przed znajomymi chować nie będą! W pokazanych zdjęciach masz wyjątkowo wysoki stopień WOW factor (o technicznej stronie nawet nie wspominam). Podziwiam! :)

08-05-2009 - 09:52 pan Łukasz - umie, umie :]

08-05-2009 - 20:09 Mariusz Spruch - no superowo :) i blog i sesyja :)

14-05-2009 - 22:52 Miłosz Wozaczyński - ojojoj, 2 ostatnie maja wielka moc ;) bardzo miodnie Slawus :D

25-05-2009 - 22:58 piotrek - I WŁAŚNIE TAKIE OBRAZY REZERWUJEMY SOBIE NA 29 MAJA hahahaha ;))) BARDZO SUPER FAJNE ZDJĘCIA! POZDRAWIAMY I DO ZOBACZENIA ;)

02-07-2009 - 23:50 Bartek Witek - Fajna sesja. Ciekawe ujęcia. Pozdrawiam.

17-02-2010 - 16:17 Konrad - Motyw z telefonem pierwszorzędny:)

podanie adresu e-mail nie jest wymagane aby dodać komentarz