wiadomość wysłana, dziękuje

błąd przy wysyłaniu wiadomości. Spróbuj ponownie.

Sławomir Gubała fotografia ślubna, zdjęcia ślubne bio picture

Czym lub kim jest dla mnie fotografia?

Odpowiedź - to moje życie!

Fotografia jako oddech, powietrze, muzyka.

         Pasja, którą chcę się dzielić z Wami i obdarowywać nią wszystkich, którzy zechcą przed moim obiektywem wzbić się ponad ziemię. To radość istnienia, energia i magia którą pragnę przekazać Wam poprzez moje zdjęcia.

         Fotografia ślubna, jest szczególną fotografią dla mnie najpiękniejszą, gdyż piękno dwóch osób ich miłość i szczęście zaraża wszystkich swoją prawdą i czarem uczuć.

         Zapraszam do przestrzeni mojej fotografii, którą dla Was w ten szczególny dzień  z wielką radością i prawdziwym zaszczytem przygotuję w sposób wyjątkowy, tak aby każdy blask tej chwili został w radości duszy uwieczniony.

                                                                                                        Sławomir Gubała

zima…

tak w nawiązaniu do tego co dzieje się za oknem przypomniała mi się wyprawa w góry a dokładniej na Babią Górę już trochę czasu temu (grudzień 2005). Bo kiedyś jak człowiek pracował na etacie to miał masę czasu a teraz… ehhh szkoda gadać. Najlepszy dowód na to, to to że mineła godz. 3 w nocy a ja sobie robię przerwę w obróbce aby posta napisać… Nie żebym narzekał, bo kocham to co robię i sprawia mi to olbrzymią frajdę i nie  wyobrażam sobie życia bez aparatu, życia bez fotografii… Zresztą zawsze powtarzam – najważniejsze to żadnego dnia w życiu nie przepracować i jak narazie to mi się udaje, bo zawsze robiłem to co lubię, to co sprawia mi przyjemność i wielką frajdę i mam nadzieję, ze tak zostanie i że do końca życia nie będę musiał nigdy pracować ;-)

No ale wracając do zimy to zapraszam na parę zdjęć z tej zimowej wyprawy na Babią Góre. Wyprawy skitourowej, dla niewtajemniczonych, to wyprawy na specjalnych nartach – coś jak połączenie nart biegowych ze zjazdowymi.  Jeżeli komuś się spodobało to zapraszam na całość TU – Babia Góra Babia Góra zima Babia Góra zima Babia Góra zima

15-10-2009 - 08:39 Piotr Bugdał - Absolutnie pasujące do aury za oknem i właśnie czekałem aż ktoś doda ładne zdjęcia zimy na blogu.

15-10-2009 - 09:36 Sebsatian - Wypaśne fotki!

15-10-2009 - 10:20 Nati - Ty to masz szczęście :) To prawie jak w piosence... "Nic nie robić, nie mieć zmartwień Chłodne piwko w cieniu pić Leżeć w trawie, liczyć chmury Gołym i wesołym być Nic nie robić, mieć nałogi Bumelować gdzie się da Leniuchować, świat całować Dobry Panie pozwól nam..." ... żeby jeszcze tylko nie trzeba było tych tysięcy zdjęć obrabiać ;)

15-10-2009 - 10:22 Nati - ... no i oczywiście pozdrawiam z Katowic :)

15-10-2009 - 11:03 aga - brrrr jeszcze zimniej się zrobiło :-)

15-10-2009 - 11:29 julka - piekne! zaraz chyba sie spakuje i wyrusze w gory ;) po drodze wpadne po Ciebie :DDDDD

15-10-2009 - 17:15 studio navigo - ale mieliście widoki i pogodę! ale mi się zatęskniło!

15-10-2009 - 17:22 Agnieszka Cudak - pięknie!! dawno nie chodziłam po górach, aż mi się zatęskniło :):)

15-10-2009 - 17:29 światłoczuła - ale mi się zatęskniło za babią górą- trzeba skrzyknąć kilka babek i się wybrać ;-)

15-10-2009 - 18:30 slawomir - a co Wy wszystkie tak o tęsknocie? Umowilyscie sie czy jak? ;-))No i moze to nie głupi pomysł zrobić zlot czarownic na Babiej Górze :-))

23-10-2009 - 19:09 Kasia - ...w poszukiwaniu dobrych duszków...cisza, oddech, wiatr – cudne...ps. a skoro szykuje się wycieczka to ja się dołączam - sanki już naoliwiłam :))))...

26-10-2009 - 18:29 Kasia - …w górach jest coś intymnego, coś co pozwala nam oddychać, chociaż tlenu czasem brak, coś co kształtuje nasz charakter i buduje naszą postawę, pozwala nam z innej perspektywy spojrzeć na swoje życie…słychać jedynie oddech i bicie serca, powstaje nieogarnięta radość, fascynacja i cisza, która mówi nam więcej niż tysiące książek…z tej ciszy można wyczytać wszystko, z tej ciszy rodzi się nowa postawa i nowy początek, ale przede wszystkim wiara w samego siebie…, dzięki Sławku za te piękne zdjęcia, przypominają mi że warto mieć marzenia i je realizować… 

27-10-2009 - 02:38 Bartek Płuska - no taką zimę to ja nawet rozumiem i nawet chcę:)

05-12-2009 - 18:11 Magda S. - Pięknie, na Babiej Górze miałam zaręczyny :) nieprzewidywalna góra :)

podanie adresu e-mail nie jest wymagane aby dodać komentarz