wiadomość wysłana, dziękuje

błąd przy wysyłaniu wiadomości. Spróbuj ponownie.

Sławomir Gubała fotografia ślubna, zdjęcia ślubne bio picture

Czym lub kim jest dla mnie fotografia?

Odpowiedź - to moje życie!

Fotografia jako oddech, powietrze, muzyka.

         Pasja, którą chcę się dzielić z Wami i obdarowywać nią wszystkich, którzy zechcą przed moim obiektywem wzbić się ponad ziemię. To radość istnienia, energia i magia którą pragnę przekazać Wam poprzez moje zdjęcia.

         Fotografia ślubna, jest szczególną fotografią dla mnie najpiękniejszą, gdyż piękno dwóch osób ich miłość i szczęście zaraża wszystkich swoją prawdą i czarem uczuć.

         Zapraszam do przestrzeni mojej fotografii, którą dla Was w ten szczególny dzień  z wielką radością i prawdziwym zaszczytem przygotuję w sposób wyjątkowy, tak aby każdy blask tej chwili został w radości duszy uwieczniony.

                                                                                                        Sławomir Gubała

ANIA & DAWID czyli ona z warkoczem a on z kucykiem

Ci którzy mnie polubili na facebook’u to mieli już okazje chwile temu zobaczyć zajawkę tego reportażu a Ci, którzy jeszcze nie polubili to w każdej chwili mogą to zrobić o tu http://www.facebook.com/SlawomirGubalaPhotography – ZAPRASZAM!

No ale wracając do tematu cudnego warkocza to z tej właśnie między innymi okazji, że to warkocz był, zapraszam na 12 minut z Anią i Dawidem i pozwolę sobie nic więcej nie pisać, bo Ania ładnie pisze i mnie wyręczyła w tym, więc w ramach tzw. referencji pozwalam sobie ją zacytować :-)))))

Najpierw było dość krótko, bo to późna noc już była:

(…) Jeszcze z 10 razy obejrzę, prześpię się (jeśli mi się uda z wrażenia) i jutro coś napiszę, bo teraz nie jestem w stanie – chichram się i na przemian pociągam nosem :) muszę ochłonąć, znowu ślubowałam, tańczyłam i zabawiałam gości, za dużo wrażeń zaklętych w 12minutach! :) (…)

 

a następnego dnia to krótko już nie było…

(…) a co samych zdjęć – nie piszę o NICH, bo same banalne słowa przychodzą mi na myśl, np że piękne, magiczne, niesamowite, cudowne, boskie (jaki pan taki kram:D), fantastyczne, zjawiskowe, klimatyczne, nastrojowe, wzruszające, rozśmieszające, spektakularne, fenomenalne, wyborne, znakomite, powalające, olśniewające, IDEALNE i tu się chyba wyczerpuje mój zasób słownictwa z działu „zachwyty”;)
no co ja będę pisać! moje pióro/klawiatura niegodne;)
przeglądałam Twoje portfolio tydzień przed ślubem, tak kontrolnie, żeby zobaczyć, jakie kadry bym chciała (koniec końców nic nie wybrałam, bo chyba wszystkie mi się podobały;)) i bałam się, że same piękne pary fotografujesz, że my się w ogóle nie wpiszemy w tę elegancką stylistykę, z naszymi głupimi minami, a tu bęc, wyglądamy jak ludzie, emocje widać, łezka się kręci ;)))) :D
Sis śmiała się, że idealnie uchwyciłeś istotę naszego związku – na jednym zdjęciu Dawid mnie całuje, na następnym już mu grożę palcem :P
i dzięki za zdjęcia detali :D
i za złapanie tego, czego nie zauważyliśmy; co działo się z boku, z tyłu, w górze, na dole:D ; co po kilku godzinach, dniach, tygodniach, latach, zbladłoby i zatarło się w pamięci
i za ten magazyn uśmiechów, niewysychające źródło wzruszeń i dobrej energii!!
i za przeniesienie nas, na te 12minut, w czasie, poczucie wszystkiego na nowo, za każdym razem inaczej :)
nasze dzieci będą nam cholernie zazdrościć takich zdjęć! :D

mimo egzaminów, użerania się z promotorem, głupiej roboty do zrobienia, bólu zęba, mam wyborny humor i chodzę z bananem na twarzy, dzięki!!! :)))))))

ps
wspominałam już, że jesteś boski? (…)

 

Bardzo, bardzo dziekuję za piękne słowa, piękny ślub i możliwość towarzyszenia Wam z aparatem w tym dniu i w tej swojej boskości zapraszam teraz na wspomniane 12 minut z Anią i Dawidem :)



22-06-2011 - 14:50 Marta - piękna stylizacja a do tego świetne zdjęcia, REWELACJA!

22-06-2011 - 19:15 bartek - Czadowy mail!!! Takich szcześliwych Pań Młodych życzę Ci jak najwięcej!

23-06-2011 - 11:37 Kolasa - poczułam się tak jakbym była na tym ślubie. Piękna i magiczna prezentacja, bardzo oryginalna panna młoda. Pozazdrościć.

27-06-2011 - 20:20 Malina - Sławuś każda, zdjęciami opowiedziana przez Ciebie, ślubna historia to bajka. Ty wiesz, że Cię podziwiam :)

28-06-2011 - 18:46 slawomir - no bo ja lubię opowiadać bajki ;-). Cieszę się, że się podoba :) Dziękuje.

29-06-2011 - 21:23 Szymon Nykiel - Sławku.... ładnie - to mało powiedziane :)

01-07-2011 - 11:23 KasiaMm - ...Sławku romantyzm jaki płynie z każdej sekundy tej prezentacji to magiczna chwila... nie wiem skąd wyszukujesz tą muzykę która jest tylko ramką do pięknych zdjęć ale wszystko to harmonia uczuć, piękna i wielkiej poezji :)))

04-07-2011 - 15:06 Dawid Miarka - Jak dla mnie całość trzyma poziom! :) Zdjęcia ślubne pełną parą.

20-01-2012 - 21:04 Marcin B - Świetna sesja - gratuluję

20-08-2012 - 13:45 justa - prześliczne, mogę cały czas oglądać tą prezentację... i chociaż nikogo nie znam, mam ciarki jak to oglądam:)a para młoda? cudo:)

07-05-2014 - 13:48 pilot - Zdjęcia na prawdę o poziom wyżej niż na co dzień oglądane sesje ślubne.

20-04-2015 - 18:44 Paweł Heczko - Świetne kadry, zdecydowanie musze zaglądać regularnie by móc oglądac tak wspaniałe zdjęcia. Pozdrawiam Paweł.

27-04-2016 - 10:16 Fotograf Lublin - fajna stylizacja, kolory bardzo fajnie wyszły, fajne kadry, widać że masz swój styl.

31-05-2016 - 12:46 Ewa - Jak zwykle piękne zdjęcia

21-11-2016 - 10:19 zbijowski - Ciekawe pomysły!

podanie adresu e-mail nie jest wymagane aby dodać komentarz